Wednesday, November 3, 2010

Wywiad z Niną Nelson! / An interview with Nina Nelson!

A więc...tą niespodzianką jest wywiad z Niną Nelson. Wczoraj miałam okazję, sobie z nią porozmawiać. Nina jest świetną i sympatyczną dziewczyną! Nie wiecie jak wspaniale mi się z nią rozmawiało :)

Pytanie 1: "Czy Randa (siostra bliźniaczka) jest dla Ciebie jak przyjaciółka? Mam na myśli, czy zawsze jest przy Tobie gdy jej potrzebujesz?

Nina: "Ja z Randą jesteśmy najlepszymi przyjaciółkami! Wszystko robimy razem. Ona jest zawsze przy mnie i zawsze mogę na nią liczyć."

Pytanie 2: "Awww! Muszę Cię zapytać o mój kraj...mieszkam w Polsce. Co sądzisz o Polsce?"

Nina: "Polska wydaje się być fajna! Ale nigdy tam nie byłam. Chciałabym kiedyś odwiedzić ten kraj."

Pytanie 3: "Więc czekamy na Ciebie! Z jaką dziewczyną z teledysku "U Smile" rozmawiasz najczęściej?"

Nina: "A więc...Pomijając Randę, rozmawiam z Allie (Alexandria Terry) najczęściej. Przyjaźnię się ze wszystkimi dziewczynami, ale z Allie jesteśmy najlepszymi przyjaciółkami."

Pytanie 4: "Ktoś zapytał o make-up...Używasz make-upu? Tylko pomadka i make-up do oczu?

Nina: "Oczywiście, że używam make-upu! Zazwyczaj noszę make-up oczu, maskarę, bronzer na policzka, często też używam różowego błyszczyka."

Pytanie 5: "Twój najgorszy sen?"

Nina: "Trudno odpowiedzieć mi na to pytanie, ale nie nawidzę tych snów, gdzie próbujesz od czegoś uciec, ale nie umiesz biegać!"

Pytanie 6: "Ja też! Nie nawidzę tych snów gdzie spadam z drzewa. Jeśli miałabyś wybrać jeden kraj, który chciałabyś odwiedzić, który byś wybrała? I dlaczego?"

Nina: "Chciałabym odwiedzić Europę, tam jest wiele miejsc, które chciałabym zwiedzić! Kultura wygląda inaczej w Europie I chciałabym poznać nowych ludzi i nauczyć się nowych rzeczy właśnie tam. "

USMVI: "Jak już będziesz w Europie - odwiedź Polskę! Jestem pewna, że pokochałabyś mój kraj. Dziękuję Ci za wywiad."

Nina: " Mam nadzieję, że kiedyś Was odwiedzę w Polsce. Jestem pewna, że ją pokocham. Dziękuję Ci za ten wywiad. Nie mogę się doczekać nowego postu!"

No comments:

Post a Comment